Sample Sale and Fashion Show!


Kommentarer
Postat av: emmelist

wow... feels great! :D kan du inte bjuda över mig till L.A? :D

2010-10-15 @ 07:19:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anna

Heeeeej!! Vill bara säga att jag rådiggar din blogg, min favvo @ the moment :-)!!! Fortsätt, fortsätt blogga-jag kollar in varje dag!



En liten fråga bara, jag planerar att flytta till USA nästa sommar, blir nyutexaminerad marknadsförare/civilekonom då och jag tänkte bara höra om du har lite tips på vart man ska leta efter jobb :-)?



kram!

2010-10-15 @ 09:41:19
Postat av: Charlotte

Vad jatte kul att hora!!:) Ja absolut...kolla in urbaninterns.com eller craigslist. Urbaninterns ar en bra sida att lagga upp resume och sa sa kontaktar foretagare dig men de tar nog bara in interns. Annars kan du ocksa kolla New york women in communications! (www.nywici.org) good luck!:)



/Charlotte

2010-10-15 @ 09:59:22
Postat av: M I Z T Y

Hej där! Allt bra denna fredagen? =)

2010-10-15 @ 14:56:05
URL: http://mizty.se
Postat av: Anna

tack så jättemycket, ska fixa i veckan :D, weij hoppas det går vägen!!!!

kramkram!

2010-10-16 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0