Dear Diary..

I decided to keep a diary. Well not an everyday kind, but of things I do that help me reach my dream of becoming an editor. Things I learn at work, from traveling, networking, meeting new people and going to new places. The best part...you might also learn something from it. I start now!

 

* Jag har bestamt mig for att borja fora en dagbok! Inte den typ av dagbok jag hade nar jag var liten, dar jag berattade om allt jag gjorde varje dag. Jag vill fora en dagbok om saker jag lar mig som kommer ta mig narmare min drom om att en dag jobba pa en tidning. Jag kommer skriva om saker jag lar mig pa jobbet, fran att resa, besoka nya stallen och fran olika intressanta manniskor som jag traffar. Det basta av allt ar...ni kanske ocksa kommer lara er nagonting kul fran det. Jag borjar nu!

 


Take pictures. Capture moments. Get inspiration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0